HR logo HR digitální vydání
č. jméno označení pozorované
průchody
N P a, z T r e i ω Ω m n
první posl. let AU, 1/AU r m d (UT) AU ° ° ° mag
a Hartley 2 103P 1986 2004 4 3,47256 2010 10 28,279 1,058691 0,69513 13,6184 181,20 219,7602 8,5 15
1 Beshore C/2009 K3 2011 1 9,27 3,901555 1,00000 146,6804 251,41 0,0318 8,5 4
2 Tempel 1 9P 1867 2005 11 5,52 3,12448 2011 1 12,36 1,510248 0,51664 10,522 178,92 68,9108 5,5 10
3 Catalina C/2009 Y1 379,49210 2011 1 28,86 2,520966 0,99336 107,3175 127,37 160,2782 9,0 4
4 Cardinal C/2010 B1 0,00031 2011 2 7,04 2,941693 0,99910 101,9813 211,51 277,2129 7,5 4
5 NEAT P/2003 S2 2003 1 7,52 3,83330 2011 3 3,93 2,455631 0,35940 7,6358 283,97 87,7463 12,5 4
6 Read P/2005 U1 2005 1 5,63 -0,00058 2011 3 11,45 2,359995 0,25396 1,2663 325,50 51,6251 14,5 4
7 LINEAR P/2006 U1 2006 1 4,63 2,77710 2011 4 15,79 0,510792 0,81607 8,424 64,21 240,4893 15,5 4
8 van Houten D/1960 S1 1961 1? 15,68 6,26394 2011 4 23,31 4,066351 0,35083 7,51912 46,62 359,3421 10,0 10
9 LINEAR-NEAT P/2004 T1 2004 1 6,47 3,47021 2011 4 24,96 1,707525 0,50795 11,0442 336,44 51,4490 12,5 4
10 LINEAR-NEAT 231P/2009 X1 2003 1+ 8,08 4,02530 2011 5 16,68 3,032813 0,24656 12,3263 42,47 133,0992 14,5 2
11 Christensen 164P 1997 2004 2 6,98 3,65161 2011 6 2,44 1,674612 0,54140 16,2627 325,88 88,3562 11,0 4
12 Boattini C/2008 S3 -0,00012 2011 6 5,61 8,019139 1,00060 162,6991 39,84 54,9301 4,0 4
13 Van Ness 213P 2005 1+ 6,33 3,42239 2011 6 16,11 2,122895 0,37970 10,2392 3,28 312,6787 10,5 4
14 McNaught-Hughes 130P 1991 2004 3 6,55 3,53768 2011 6 24,66 2,098422 0,40684 7,3065 224,32 89,8180 10,0 6
15 Tsuchinshan 62P 1965 2004 7 6,63 3,44385 2011 6 30,17 1,384135 0,59809 9,7102 30,03 90,4294 8,0 10
16 LINEAR 176P 2000 2005 2 5,71 3,19380 2011 7 2,30 2,575417 0,19362 0,2377 35,86 346,5369 15,0 2
17 West-Hartley 123P 1988 2003 3 7,58 3,85773 2011 7 4,49 2,129190 0,44807 15,3569 102,82 46,6002 4,0 10
18 Taylor 69P 1916 2004 6 6,95 3,88683 2011 7 16,92 2,271479 0,41560 22,0383 343,29 104,9623 9,5 12
19 Crommelin 27P 1873 1984 4 27,93 9,18286 2011 8 3,84 0,747540 0,91859 28,9593 195,99 250,6579 12,0 8
20 Metcalf-Brewington 97P 1906 2001 3 10,5 4,79927 2011 8 21,93 2,592357 0,45984 17,8852 228,50 185,2218 5,5 6
21 LINEAR 228P/2009 U2 2003 1+ 8,51 4,16923 2011 8 23,84 3,430474 0,17719 7,9154 114,79 31,0663 14,5 2
22 Hill C/2010 G2 930,19 95,28889 2011 9 2,0781 1,980389 0,97922 103,7253 137,432 246,7626 8,0 10
23 Honda-Mrkos-Pajdusakova 45P 1948 2006 11 5,25 3,02077 2011 9 28,81 0,530149 0,82450 4,2563 326,15 89,0859 13,5 8
24 Johnson 48P 1949 2004 9 6,96 3,64096 2011 9 29,08 2,301793 0,36781 13,6606 207,88 117,2803 10,0 6
25 Maury 115P 1985 2002 3 8,79 4,25203 2011 10 6,85 2,035159 0,52137 11,7062 120,03 176,6049 10,5 6
26 Schwassmann-Wachmann 3 [C] 73P 1930 2006 6 5,36 3,06292 2011 10 16,70 0,942054 0,69243 11,3805 198,87 69,8612 12,0 6
27 Lagerkvist P/1996 R2 1996 2003 1? 7,39 3,78396 2011 10 17,41 2,612033 0,30971 2,604 334,06 40,1917 11,5 4
28 Arend-Rigaux 49P 1950 2005 9 6,61 3,56021 2011 10 19,09 1,421558 0,60071 19,0687 332,84 118,9310 11,3 4,4
29 Larsen P/2004 H3 2004 1 7,68 3,90241 2011 11 23,56 2,449334 0,37235 25,1284 346,57 220,9568 13,0 4
30 LINEAR-NEAT P/2004 R3 2004 7,52 0,00017 2011 11 28,23 2,133190 0,44300 7,9741 5,47 318,7442 14,5 4
31 Lemmon C/2009 S3 2011 12 10,34 6,480922 1,00000 60,3849 129,64 225,1135 6,5 4
32 Forbes 37P 1929 2005 10 6,35 3,43106 2011 12 10,93 1,574592 0,54108 8,9586 329,38 315,0480 10,5 4,8
33 Clark 71P 1973 2006 7 5,52 3,12560 2011 12 15,73 1,566445 0,49883 9,4803 208,85 59,6227 9,8 6
34 Garradd C/2009 P1 -0,00065 2011 12 23,94 1,550888 1,00039 106,2289 90,76 325,9773 4,0 4
35 Whipple 36P 1926 2003 11 8,54 4,16600 2011 12 31,01 3,087202 0,25895 9,9358 201,85 182,3943 8,5 6
36 McNaught C/2009 F4 -0,00027 2011 12 31,66 5,455161 1,00275 79,3344 260,37 53,5710 3,0 4
b Gehrels 2 78P 1973 2004 5 7,22 3,73506 2012 1 13,19 2,008632 0,46222 6,2548 192,86 210,5604 5,5 8
c Schwassmann-Wachmann 1 29P 1908 2004 7* 14,65 5,98807 2004 7 10,828 5,723578 0,04417 9,3921 48,96 312,7156 4,0 4
P ~ přibližná oběžná doba; a/z ~ velká poloosa; T ~ průchod přísluním; r ~ vzdálenost od Slunce v přísluní;
e ~ excentricita dráhy; i ~ sklon dráhy; ω ~ argument přísluní; Ω ~ délka výstupního uzlu; mag ~ jasnost; n ~ mocnina (viz. slovníček)